Blog

Jun 24 2014
The OG black RICHVALE tee is back in stock for the day! Order it now or suffer again!

http://www.richvale.bigcartel.com

The OG black RICHVALE tee is back in stock for the day! Order it now or suffer again!

http://www.richvale.bigcartel.com

Read Full Post
Jun 21 2014

“the internet”

ive gotten very bothered recently and thats normal i feel. ive built thick skin during my career but once in a while it’s okay to feel a bit aggravated at dumb shit.

i saw a youtube comment about how much of a “Faggot” and “Try hard” i am now but its like bro…i been a dork, i been funny, i been awkward, and i been about having long hair. i saw more than 100 thumbs on that comment and thought…whos really loyal?

i “for-fun” made a video super irrelevant to kendrick lamar slander and named it “d-pryde disses kendrick lamar” and saw a lot of my fans calling me a “Faggot” and said “i never had talent anyway”..

but yall were the same people wishing me luck

man, this internet shit could really discourage you

i need to take a break

ima chill with being in my feelings

more promotion for show dates, music vids, and my merch

and more replying to my usuals because they always stayed there

for the few who really stayed, lets win

i love u all.

Read Full Post
Jun 12 2014

“stuff about stuff”

the past 2 months have been very hard for me. ive lost my best friend, watched my mom go super weak due to chemo, been juggling things with business, and much more that i cant put on an internet blog. things have been a bit rough. of course putting your business out there on the internet is dumb but i guess right now id like to share my thoughts and how things are going because yall have been helping me out real well and giving the atmosphere of good friends. why not.

ive felt my loneliest during this time which is weird because im always around my family and limited friends. im cool with it only sometimes but a lot of times it gets to me in a weird “thinky” type of way. i cant explain it.

it motivated me to feel heartfelt for the first time in a long time so i invested my time into something. that something backfired just the other day and left me feeling very confused + stupid at why i even tried to invest anything into it. now im back to where i started.

i hate heartless people though that shit is really not cool. having a heart is a great thing and opening to the right people is awesome i dont get why people are so closed nowadays. there are so many things you can say to somebody right, why not say them?

im not too happy but the little happiness i do have is overshining that so thats cool. im still working and got these richvale jersey tees going on sale friday so im happy as fuck about that

so buy one. and also, loyal is out and thats a sick video plus i got originals coming on the way and a god damn album because i havent put a project out in almost a year

this year is gonna be great tho

right now i want this more than ever

my motivation is thru the roof

ima do it

and shit on everybody

cause i can do that

night

Read Full Post
Apr 13 2014
Less than a week away! Amityville, NY lets mobb out April 18th!

Less than a week away! Amityville, NY lets mobb out April 18th!

Read Full Post
Apr 12 2014
Duke University was amazing! Mad fun! #PrizzyAtYourSchool (at Duke University C-1)

Duke University was amazing! Mad fun! #PrizzyAtYourSchool (at Duke University C-1)

Read Full Post
Apr 11 2014
Call off work and come see me live

Call off work and come see me live

Read Full Post
Apr 11 2014
Apr 10 2014

I GOT SHOWS AND SHIT COMING UP DONT BE A BITCH AND COME OUT. ENJOY YOUR NIGHT. AMITYVILLE, TORONTO, AND BROOMFIELD.

Read Full Post
Apr 10 2014
My daily fit, can’t complain though. These Reeboks be super on point.

My daily fit, can’t complain though. These Reeboks be super on point.

Read Full Post
Apr 10 2014
ELEMENTARY STUDENT COUNCIL PRESIDENT. BEEN HAD BITCHES. #TBT #BLACKTEEBANDIT

ELEMENTARY STUDENT COUNCIL PRESIDENT. BEEN HAD BITCHES. #TBT #BLACKTEEBANDIT

Read Full Post